Regulamin

Bezpieczeństwo naszych klientów i komfort zakupów ma dla Kaffekapslen.pl nadrzędne znaczenie. 

Poniżej znajduje się regulamin dotyczący zakupów i dostaw obowiązujący w przypadku zamówień składanych na Kaffekapslen.pl: 

Kaffekapslen.pl należy do: 

KaffeKapslen.dk ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager 
Dania 

NIP: 5263657125

 

Płatności

Na stronie Kaffekapslen.pl można płacić przy użyciu różnych metod płatności. Opcje płatności są dostępne w Kasie, gdzie można wybrać preferowaną metodę płatności. 

Wszystkie ceny podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT oraz inne podatki. Nie zmieniamy opłat za płatności, ale zalecamy zapoznać się z warunkami wybranej metody płatności, ponieważ niektóre firmy mogą pobierać opłaty, np. za zaległe płatności. 

Zamówienia na naszej stronie internetowej mogą składać wyłącznie osoby pełnoletnie lub osoby posiadające zgodę opiekuna prawnego. 

 

Zamawianie jako firma

Firmy mogą zamawiać produkty na naszej stronie internetowej i robić to w taki sam sposób, jak klienci indywidualni. Podczas płatności można dodać numer NIP, który zostanie dodany do powiązanej faktury wysłanej po zakupie. 

Obecnie niestety nie ma możliwości płatności na podstawie faktury lub numeru EAN/GLN. Dostępne metody płatności są dostępne przy wymeldowaniu. 

 

Dostawa

Dostarczamy tylko do Polski.  
Ponieważ jesteśmy stosunkowo nową firmą na polskim rynku, zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 6–8 dni roboczych. W przypadku wystąpienia opóźnień całkowity czas dostawy może wynieść 13–16 dni roboczych. Wszystkie zamówienia pakujemy w ciągu 72 godzin. Sposób wysyłki widnieje na potwierdzeniu zamówienia otrzymanym po zakupie. 

Jeśli przesyłka została wysłana przez Kaffekapslen, ale nasz przewoźnik nie może jej znaleźć, być może będzie musiał przeprowadzić szerzej zakrojone poszukiwania. Wydanie ostatecznej decyzji przez naszego partnera może potrwać do 7 dni, ale oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem szybciej, a odnalezienie „zaginionych” paczek zwykle zajmuje nam nie więcej niż dzień lub 2 dni. 

 

Uszkodzona paczka:

W przypadku otrzymania przesyłki, która jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami w ciągu 5 dni od jej otrzymania podając:

numer zamówienia
zdjęcia paczki na zewnątrz i wewnątrz
Zalecamy również zachowanie paczki do czasu, aż nasza obsługa klienta przekaże Państwu kolejne instrukcje, na wypadek gdybyśmy potrzebowali nieco więcej informacji do złożenia reklamacji w firmie przewozowej.

 

Jak anulować zamówienie 

Aby zadbać o szybką dostawę wszystkich zamówień, są one przetwarzane tak szybko, jak to możliwe. Oznacza to, że nie możemy zagwarantować możliwości anulowania zamówienia. 

Aby anulować lub zmienić zamówienie, należy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 022 524 40 93 w godzinach pracy lub wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] poza godzinami pracy. 

Anulowanie zamówienia nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Po zrealizowaniu zamówienia nie można już go anulować. 

 

Prawo do odstąpienia od zakupu 

Kupujący ma prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 100 dni bez uzasadnienia. Termin na odstąpienie od zakupu wygasa po upływie 100 dni od dnia otrzymania przesyłki przez kupującego lub wybranego przez niego odbiorcę. Jeśli termin upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, w sobotę, w duński Dzień Konstytucji, w Wigilię Bożego Narodzenia lub w Sylwestra, termin zostaje przedłużony do następnego dnia roboczego. 

Odstąpienie od umowy nie jest równoznaczne z anulowaniem zamówienia. 

 

Wyjątki od prawa do odstąpienia od zakupu 

Prawo do odstąpienia od zakupu wygasa, jeśli opakowanie produktu zostanie otwarte lub produkt zostanie w jakikolwiek sposób wykorzystany. Jeśli produkt zostanie użyty w sposób uniemożliwiający sprzedaż innemu klientowi, nie przyjmiemy zwrotu. 

Prawo do odstąpienia od zakupu nie dotyczy zakupu artykułów spożywczych, w tym kawy i herbaty, które w momencie zwrotu mają termin przydatności do spożycia krótszy niż 90 dni. 

 

Siła wyższa 

W przypadku szczególnych okoliczności, które uniemożliwiają nam dotrzymanie terminu dostawy, możemy powołać się na zapisy dotyczące siły wyższej. Przykłady siły wyższej to strajki, pożar, ogólny niedobór towarów, konfiskata, ograniczenie możliwości transportowych z powodu choroby, nadzwyczajne interwencje władz, cyberataki, awarie informatyczne w Kaffekapslen lub u naszych partnerów lub brak możliwości transportowych. 

W takiej sytuacji klienci nie mają prawa do uzyskania odszkodowania ani rozwiązania umowy kupna. 

 

Jak skorzystać z prawa do odstąpienia od zakupu 

Jeśli kupujący chce odstąpić od zakupu, powinien skontaktować się z obsługą klienta przed dokonaniem zwrotu. 

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od zakupu, należy wysłać pisemne zawiadomienie pocztą elektroniczną na adres [email protected]. Ważne jest, aby podać numer zamówienia, w przypadku którego ma zostać zastosowane prawo do odstąpienia od zakupu, abyśmy wiedzieli, które zamówienie wycofać. Odstąpienie od zakupu jest ważne tylko po wysłaniu w terminie oświadczenia o odstąpieniu od zakupu. Aby odstąpić od zakupu, odmawiając odbioru lub nie odbierając przesyłki, należy postępować zgodnie z tą samą procedurą. 

W przypadku otrzymania wadliwego produktu należy skorzystać z procedury reklamacyjnej, a nie odstąpienia od zakupu. 
Można również skorzystać ze standardowego oficjalnego formularza odstąpienia od zakupu, który znajduje się na dole tej strony. Korzystanie z tego formularza nie jest obowiązkowe, a odstąpienie od zakupu będzie rozpatrywane dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku wysłania do nas wiadomości e-mail. 

 

Zwroty

Kupujący ma prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 100 dni bez uzasadnienia. W przypadku odstąpienia od zakupu należy odesłać produkt nie później niż 14 dni po powiadomieniu nas o zamiarze odstąpienia od zakupu. 

Zamówienie nie może zostać zwrócone bezpośrednio w naszej placówce ani bez zlecenia odpowiedniej wysyłki. 

W przypadku zwrotu zamówienia kupujący pokrywa koszty wysyłki. Jeśli kupujący skorzysta z prawa do odstąpienia od zakupu poprzez odmowę przyjęcia przesyłki w momencie próby jej doręczenia lub poprzez nieodebranie jej w punkcie odbioru, nałożona zostanie opłata za zwrot. Opłata za zwrot tych przesyłek wynosi 50 zł i jest potrącana ze zwracanej kwoty. 

Ważne jest, aby wszystkie towary były zwracane w oryginalnym opakowaniu i były odpowiednio zapakowane, ponieważ kupujący jest odpowiedzialny za zadbanie o właściwy transport towarów – podobnie jak my jesteśmy odpowiedzialni za zadbanie, aby wysyłane do kupującego towary były odpowiednio zabezpieczone. Dlatego ważne jest również, aby kupujący upewnił się, że ma potwierdzenie nadania przesyłki, by umożliwić jej śledzenie i skorzystanie z ubezpieczenia. 

 

Zwrot

W przypadku odstąpienia od zakupu zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta podczas zakupu. Aby skorzystać z innej metody zwrotu pieniędzy, należy uwzględnić tę informację w zawiadomieniu o odstąpieniu od zakupu. 

Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona, ponieważ nie została odebrana z punktu odbioru lub kurier nie był w stanie jej dostarczyć (np. z powodu błędnego adresu), zwrócimy kwotę zakupu pomniejszoną o opłatę za zwrot w wysokości 50 zł. Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia towaru w naszym magazynie – zazwyczaj w ciągu 4 lub 5 dni roboczych. Należy jednak pamiętać, że czas transportu przesyłki do naszego magazynu może potrwać od 3 do 5 tygodni, w zależności od tego, który przewoźnik ją obsługuje. 

Zwrócimy kwotę zamówienia po otrzymaniu zwróconych towarów, gdy potwierdzimy, że nie naruszono naszych warunków zwrotu. 

 

Reklamacje

W przypadku zakupu towaru, który okaże się wadliwy, można złożyć reklamację, kontaktując się z nami. Jeśli w otrzymanym zamówieniu wystąpiły wady lub błędy – np. wady materiałowe lub produkcyjne bądź brakujące produkty – prosimy o kontakt najpóźniej w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. 

Można zadzwonić do naszego biura obsługi klienta pod numer 022 524 40 93 lub wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected]. Ważne jest, aby zachować opakowanie i produkt do czasu rozpatrzenia reklamacji. W przeciwnym wypadku możemy być zmuszeni do odrzucenia reklamacji. 

Jeśli producent wymaga zwrotu produktu, Kaffekapslen oczywiście pokryje uzasadnione koszty przesyłki zwrotnej. 

 

Dane osobowe i pliki cookie 

Podczas kupowania produktów w Kaffekapslen.pl należy podać przynajmniej następujące informacje: 

Imię i nazwisko 

Adres 

Adres e-mail 

Numer telefonu 

Rejestrujemy również adres IP, z którego zamówienie zostało złożone. 

Zaznaczamy, że wykorzystujemy te informacje tylko wtedy, gdy kupujący wcześniej wyraził na to zgodę, chyba że prawo zezwala nam na kontakt z kupującym bez jego uprzedniej zgody. 

Gdy kupujesz towary od Kaffekapslen, konieczne może być przekazanie informacji podmiotom zewnętrznym, np. usługodawcom świadczącym usługi transportowe. W związku z tym podczas zamawiania towarów na Kaffekapslen.pl prosimy o zgodę dla Kaffekapslen.dk ApS na przekazywanie podmiotom zewnętrznym informacji wymaganych do realizacji i dostarczenia zamówienia. W takim przypadku podmiotem przetwarzającym dane jest wybrany usługodawca świadczący usługi transportowe. 

Podczas dokonywania płatności kartą debetową lub kredytową informacje są szyfrowane i wysyłane bezpośrednio do naszego dostawcy usług płatniczych. 

Dane kupującego zostaną usunięte po 5 latach lub gdy nie będziemy już musieli ich przetwarzać, aby spełnić jeden lub więcej z powyższych celów lub zachować zgodność z przepisami. Informacje te mogą być przetwarzane i archiwizowane na dłużej w postaci zanonimizowanej. 

Jeśli jednak kupujący utworzył login, nie usuniemy jego danych osobowych, chyba że nas o to poprosi. Można to zrobić, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
KaffeKapslen.dk ApS nie ma dostępu do informacji o karcie płatniczej kupującego. Ujawniamy dane osobowe tylko wtedy, gdy wymaga tego od nas prawo lub nakaz sądowy. Możemy przechowywać informacje na temat czynności wykonywanych przez kupującego na stronach KaffeKapslen.dk ApS, aby zapewnić mu jak najwyższy komfort korzystania z naszych stron i dostosowywać treści marketingowe. Udostępniamy wybrane informacje partnerom w celach marketingowych. W przypadku osób odwiedzających Kaffekapslen.ie, możliwe jest, że KaffeKapslen.dk ApS zbiera dane, które nie umożliwiają stwierdzenia tożsamości. 

Robimy to na przykład, aby dowiedzieć się, które z naszych produktów są najpopularniejsze. KaffeKapslen.dk ApS odpowiada za gromadzenie i przetwarzanie danych na stronie kaffekapslen.dk. 

Oprócz powyższego nie przekazujemy danych kupującego podmiotom zewnętrznym, chyba że w związku z reorganizacją bądź całkowitą lub częściową sprzedażą firmy. W takich przypadkach wszelkie przekazywanie danych osobowych będzie zawsze odbywać się zgodnie z przepisami dotyczącymi danych osobowych. 

Jeśli kupujący chce uzyskać dostęp do informacji, które posiadamy na jego temat, lub zgodnie z przepisami prawa wyrazić sprzeciw wobec gromadzenia tych danych, powinien skontaktować się z nami pod adresem [email protected]

Kaffekapslen korzysta z plików cookie w celu optymalizacji strony internetowej i jej funkcjonalności, tym samym ułatwiając korzystanie z niej. 

 

Wymagane pliki cookie: 

Imię i nazwisko  Dostawca Przeznaczenie Czas przechowywania 
frontend and frontend_cid .kaffekapslen.pl Służy do identyfikacji unikalnych użytkowników 

1 dzień  

 

Pliki cookie do celów analitycznych i marketingowych: 

Imię i nazwisko  Dostawca Przeznaczenie Czas przechowywania 
_uetsid .google.com Do analizy danych dotyczących odwiedzających  1 dzień 
_gid .google.com Do analizy danych dotyczących odwiedzających  1 dzień 
_ga .google.com Do analizy danych dotyczących odwiedzających i identyfikowania użytkowników na potrzeby przyszłego marketingu za pośrednictwem Google  730 dni
MUID .bing.com Do marketingu w Bing 390 dni
 

 

W każdej chwili możesz usunąć pliki cookies ze swojego komputera. Procedura ta różni się w zależności od przeglądarki. 

 

Informacja o przysługującym prawie do składania reklamacji

Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionych u nas produktów lub usług można składać na adres Complaint Resolution Centre, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg, Dania. Można również wnosić skargi do Centrum Rozpatrywania Reklamacji pod adresem www.forbrug.dk. 

W celu złożenia skargi można również skorzystać z internetowego portalu skarg Komisji Europejskiej. Jest to szczególnie istotne w przypadku konsumentów mieszkających w kraju UE innym niż Dania. Reklamacje można składać tutaj – http://ec.europa.eu/odr. Przy składaniu reklamacji należy podać nasz adres e-mail [email protected].

 

Standardowy formularz odstąpienia od zakupu 

(należy wypełnić i odesłać ten formularz wyłącznie w przypadku potrzeby skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy) 

- Do KaffeKapslen.dk ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Dania: 

- Niniejszym informuję (lub informujemy) o chęci do skorzystania z prawa do odstąpienia od zakupu w związku z moją/naszą (*) umową zakupu następujących towarów (*) / świadczenia następujących usług (*) 

- Zamówiono dnia (*) / Otrzymano dnia (*) 

- Imię i nazwisko konsumenta (lub imiona i nazwiska konsumentów) 

- Adres konsumenta (lub adresy konsumentów) 

- Podpis konsumenta (lub podpisy konsumentów) (tylko w przypadku, gdy treść formularza jest wydrukowana na papierze) 

- Data 

(*) Niepotrzebne skreślić.