Obsługa klienta i informacje kontaktowe 

Zespół obsługi klienta Kaffekapslen chętnie służy pomocą 

Naszym celem jest dbanie, by życie konsumentów kawy w kapsułkach, ziarnistej itp. było ekscytujące i łatwiejsze. Dlatego bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci mogli łatwo korzystać z naszej strony internetowej do składania zamówień i kontaktować się z naszym działem obsługi klienta w razie pytań.  

Wiemy, że pisanie maili lub dzwonienie do obsługi klienta bywa kłopotliwe. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania oraz o kontakt z nami w razie innych pytań lub w celu uzyskania dalszych informacji. 

Ile wynosi koszt wysyłki? 

Oferujemy darmową wysyłkę kurierem DHL w przypadku wszystkich zamówień powyżej 300 zł. W pozostałych przypadkach dostawa do domu kosztuje jedynie 19 zł. 

Wysyłka mniejszych paczek stanowi marnotrawstwo zdolności przewozowych. Dlatego przy zamówieniu poniżej 100 zł pobieramy opłatę za przesyłkę w wysokości 29 zł. Mamy nadzieję, że łącząc zakupy, pomożesz zapobiec niepotrzebnemu namnażaniu przesyłek. 

 

Chciałbym/chciałabym zmienić lub anulować moje zamówienie.

Zmiany w zamówieniu niestety nie są możliwe, ale możesz anulować zamówienie i złożyć nowe. Anulowanie zamówienia jest łatwe i możliwe, jeśli nie zostało ono jeszcze spakowane. Przejdź do swojego konta klienta, a w szczegółach zamówienia kliknij przycisk ''Anuluj zamówienie'' i potwierdź.

 

Kiedy otrzymam paczkę?  

Dostarczenie zamówienia z naszego magazynu w Danii na adres w Polsce może zająć do 6–8 dni roboczych. 

 

Jak mogę śledzić przesyłkę? 

Gdy paczka zostanie skompletowana, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki. 

Zamówienia wysyłamy własnymi ciężarówkami bezpośrednio z Danii do Polski. Zamówienia można śledzić za pomocą DHL, gdy zostaną zeskanowane przez tę firmę w Polsce. Możesz mieć pewność, że paczka jest w drodze, zanim dotrze do firmy kurierskiej, nawet jeśli nie widzisz aktualizacji, gdy korzystasz z linku do śledzenia przesyłki. 

 

Co mam zrobić, jeśli paczka nie dotarła do mnie po upływie 8 dni roboczych? 

Czasami mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia. W bardzo rzadkich przypadkach (w przypadku mniej niż jednej na 10 000 paczek), mogą wystąpić problemy podczas transportu. Jeśli nie otrzymasz paczki w ciągu 6 dni roboczych po terminie planowanej dostawy, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli przyjrzeć się tej sprawie i zadbać, by zamówienie do Ciebie dotarło. 

 

Nie mam potwierdzenia zamówienia. Czy możecie mi pomóc? 

Chcemy mieć pewność, że masz wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia. Jeśli potwierdzenie zamówienia nie trafiło do spamu, prosimy o kontakt, abyśmy mogli Ci je wysłać. 

 

Co zrobić, jeśli produkt, który do mnie dotarł, jest uszkodzony lub wadliwy? 

Jeśli masz uszkodzony lub wadliwy produkt, prosimy o jak najszybsze wysłanie e-maila, abyśmy mogli jak najszybciej Ci pomóc. W większości przypadków wyślemy Ci nowy produkt lub od razu zwrócimy pieniądze. 

Pamiętaj, aby dołączyć numer zamówienia oraz, w miarę możliwości, dokumentację zdjęciową uszkodzonych produktów (w tym numer partii i datę ważności lub numer seryjny urządzenia), abyśmy mogli przekazać reklamację naszym dostawcom. 

 

Jak odesłać produkt w przypadku zmiany zdania? 

Każdemu z nas zdarza się zmienić zdanie w kwestii zakupu i rozumiemy, że naszym klientom może przydarzyć się to samo. W przypadku zmiany zdania w kwestii zamówienia lub produktu zapraszamy do lektury naszej polityki zwrotów zawartej w naszym regulaminie

 

Czy mogę zamówić jako firma?

Tak. Wielu z naszych klientów to firmy. Firmy dokonują zakupów w dokładnie taki sam sposób jak klienci indywidualni.

 

Z miłą chęcią Ci pomożemy!

Zadzwoń

22 524 40 93
Poniedzialek - Czwartek: 9:00-16:00
Piątek: 9:00-14:00